Takových způsobů může být a je obrovská spousta. Ve velké většině případů si výrobce či prodejce pomáhají reklamou. Je jednou jakou. Tou, na kterou má. V televizi, či billboardu, nebo jen v novinách nebo časopisech.
Největší sílu má asi televize a na druhém místě bude asi internet. Také to již může být obráceně. V každém případě se my podíváme na reklamu internetovou.
Ta má různé formy. Například formu banneru. To je takový ten proužek, který můžete vidět skoro všude na každé stránce. Zde si nechá zadavatel udělat třeba fotku toho co nabízí a vedle například své logo. A je to. Firma mu to umístí ne weby, kam to jde nebo dle domluvy a již se mohou hrnout kupci. Podobně je to s formou obrázku či jinak. A nyní pozor. Je zde ještě jedna forma, a s tou se velmi stručně seznámíme.
PPC Olomouc ji provozuje již drahnou řádku let a úspěchy jsou obrovské. Zisky ihned stoupají a zadavatelé reklamy, tedy inzerenti samotní se tetelí blahem. Oč jde?
Jak již výše napsáno, jedná se o PPC. Tato zkratka pochází z anglického pay per click, což vyloženo znamená něco jako platba za klik. Velmi stručně řečeno, inzerent platí ne za inzerát, ale až za to, že na něj někdo klikl.
O výhodách pro inzerenta samotného se snad ani není nutné rozepisovat. Pokud nikdo nekliká, neplatí agentuře nic. A proto si tato musí dávat velký pozor, kam onu reklamu umístí, aby si vydělala na svůj chléb vezdejší, jak s nadsázkou řečeno.
Takže to nemůže odfláknout, ale musí se starat.
PPC má však spoustu dalších výhod a není to jen o tom, jak jste se zde dočetli.
Jmenujme si na závěr alespoň jednu, a to je například měřitelnost. Inzerent se tímto způsobem dozví, kolik lidí reklamu skutečně vidělo, tedy zná počet kliknutí za den, měsíc a tak dále. Což je pro něj bezesporu přínos, protože si dle toho také může určovat, jak velké budou výdaje za tuto kampaň.